piątek, 30 sierpnia 2013

Holidays 2013♥

Ahoj
Dawno nic nie pisałam, a ponieważ za dwa dni zaczyna sie szkoła to chciałabym Wam opowiedzieć co robiłam w wakacje. :) Jakoś w połowie lipca pojechałam w góry świętokrzyskie z kuzynką. Głównym celem tego wyjazdu było - bieganie. Codziennie biegałyśmy po 2km. Wiem, że to pewnie dla niektórych żaden wyczyn ale jak dla mnie to naprawde wiele. Nie wiedziałam, że potrafie tyle przebiegnąć i to jeszcze połowe drogi pod górke. :) Byłam strasznie z siebie dumna. Po każdym bieganiu brałyśmy sie za ćwiczenia m.in. na mięśnie nóg, brzucha, pośladków. Po tygodniu już zaczełam widzieć efekty więc naprawde warto było dać z siebie to 100% nawet wtedy kiedy już tak naprawde byłam na totalnym wyczerpaniu. Potem pojechałyśmy na wycieczke w okolice Zakopanego. Poszliśmy nad Morskie Oko, Czarny staw, do doliny Chochołowskiej, Starego i Nowego Sącza, wjechaliśmy i zeszliśmy z Kasprowego Wierchu, odwiedziliśmy Słowacje. Wszystkie z tych podróży były strasznie wyczerpujące szczególnie gdy wyjeżdżaliśmy o 9, a wracaliśmy o 18, a nawet o 22. Najbardziej podobało mi sie nad Morskim Okiem i Czarnym stawem. Chciałabym to jeszcze raz zobaczyć, bo to co jest pokazane w internecie niczym sie nie równa do rzeczewistości. Wycieczka mega mi sie podobała. Mam dla Was pare zdjęć:



Morskie Oko



jaskinia w Słowacji
Papa :*


30 komentarzy:

  1. no to widac ze wakacje udane ^^
    swietne zdjecia ;)

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki ;) Też byłam w górach w tym roku i złamałam rękę xD
    Obserwuję i również zapraszam do mnie ;*
    http://ale-zajar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze ;) super zdjecia !!! closertotheedgeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to mam szczęście bo mieszkam bardzo blisko gór świętokrzyskich i byłam tam już bardzo wiele razy :)) Piękne widoki, coś czego sie niezapomina :D Wstawiłaś śliczne zdjecia, ukazują urok tych miejsc :) Pozdrawiam.

    http://mojswiatmarzen16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog. Zdjęcia jeszcze lepsze. Zapraszam do mnie : http://mojprosiaczektolek.blogspot.com/
    PS. Obserwuje i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam góry <3
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie tam :D
    Ja miałam się wziąć za bieganie już od początku wakacji. Ale koleżanka wyjechała.
    Jak przyjechała w połowie wakacji, to ja wyjechałam do babci na wieś.
    I tak w biedra poszło. hehe
    dziś mamy iść pobiegać, ale efektów z jednego dnia możemy spodziewać się żadnych.
    xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem wielką fanką gór, jednak zdjęcia wyszły naprawdę przepięknie <33

    for-her-and-him.blogspot.com
    Zapraszam serdecznie, będziemy wdzięczni za każdy komentarz czy obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam góry. byłam tylko dwa razy. ale chętnie tam wrócę. ♥


    Zapraszam.
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne zdjęcia!

    Dopiero zaczynam zapraszam do siebie teen-life-fashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny blog, w tym nagłówek :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://damorlove.blogspot.com + oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha, mialam biegac codziennie. a ani razu nie wstalam ;3 epic.
    obserwuje blooga. http://thenotebookandapen.blogspot.com/

    P.S. może weźmiesz udział w tagu o przeszlosci, hm?

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wytrwałości w bieganiu! Ja, gdy miałam ćwiczyć na zawody, również chciałam biegać po 2km. Po ok. 800m już nie mogłam , a z powrotem szłam spacerkiem ;)

    olsen-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne widoki *-*

    Proszę, kliknij w banner lub link Sheinside na moim blogu. To dla mnie bardzo ważne.
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne zdjęcia i świetne widoki *o*

    viikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne widoki *.*
    Zapraszam
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz cudnego bloga *.* Obserwujemy? Jeśli się zgadzasz to daj znać w komentarzu u mnie na blogu. ;-))


    massiekursort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeeej super zdjęcia, też tam byłam ! :D Fajnie tu, pozdrawiam so-maraaa.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam zamiar w następne wakacje biegać. Ślicznie jest w tej jaskini w Słowacji *-*
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow naprawdę dużo przebiegłaś :D
    Gratulacje na pewno są niesamowite wyniki twoich ćwiczeń <3
    Ale tam ładnie ;D

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;3
    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam do biegania się nie kwapię :) Prześliczne zdjęcia :)
    Liczę na rew :) http://pastelowykolorzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia! bardzo podoba mi się to ostatnie, wygląda jak scena z horroru xD
    chciałabym, aby wakacje trwały jeszcze miesiąc ... niespiesznie mi do szkoły ;C

    OdpowiedzUsuń
  23. boże, jak w górach pięknie *o*o* mogłaś mnie zabrać, halo ;p
    best-frieend.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. hej,pewnie mnie już nie pamiętasz ale kiedyś komentowałaś mój blog :)
    Potem zrobiłam przerwę a teraz,teraz już jestem i zapraszam <3

    trendyfashionday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać po zdjęciach że wakacje były udane. Obserwuję i liczę na to samo :D http://dreams-are--reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog. obserwuję i liczę na revanż :-)

    malinkaxpp.blogspot.com - skom?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ piękne widoki <3 Zakochałam się.
    world-and-life-innej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia

    catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. zapraszam do mnie tutajwszystkoejestinaczej.blogspo.com
    super blog

    OdpowiedzUsuń