wtorek, 4 czerwca 2013

Kazimierz Dolny

Heejo. ;D Niedawno byłam na dwudniowej wycieczce do Kazimierza Dolnego. Zwiedzaliśmy kościół w Zwoleniu i muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie, a na dodatek strasznie padał deszcz - masakra -,-. Najlepsza była oczywiście noc. Haha. Chodziliśmy do chłopaków z naszej klasy, a po 22 panie sprawdzały pokoje więc ja z koleżankami schowałayśmy sie do łazienki ale nas znalazły. ;c Poszłyśmy do pokoju i panie do jakiejś 2 chodziły i sprawdzały z czego jedna siedziała u nas w pokoju dwa razy. XD Moja kochana przyjaciółka (tak wiem, że to czytasz ;*) spaliła prostownice więc były iskry i ogień ale nic sie nie stało. Hehe. :) Na następny dzień jechaliśmy znów do jakiegoś muzeum i płyneliśmy statkiem <3.
Tutaj macie kilka zdjęć z wycieczki:






tutaj macie ulewe wczorajszą w Łodzi xd
Jedziecie gdzieś na wycieczke? ;)
PS: Polecam bloga: mankaa-witam.blogspot.com







34 komentarze:

  1. mieliśmy jechać na klasową wycieczkę ale tak jakoś się złożyła, że szkoła porobiła wycieczki na cały czerwiec ._.
    Piękną mieliście pogodę wczoraj :) U mnie to samo :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :) Ale miałaś fajnie :) Ja byłam na 3-dniowej wycieczce w Świeradowie Zdroju :)
    see-you-now.blog.pl
    Zapraszam ♥
    Ps. Jeśli Ci się spodoba mój blog możesz polubić przez bloglovina ♥ Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nigdzie na wycieczkę sie nie wybieram.
    Na razie z niecierpliwością wyczekuję wakacji ^w^
    Ciekawy blog, fajnie się czytało :)

    panda-kanaye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgorzej to z pogodą. Jak leje to nie fajnie się chodzi o zwiedza. :) Ale widzę, że wycieczka się udała.
    Zapraszam do mnie: http://polishglambert.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. My jedziemy na mazury całą klasą na 5 dni ale ja nie jade bo nie mam aż tyle pieniędzy (prawie 600zł) ja kiedy oni wyjeżdżają może wyjade gdzieś z rodziną ^^

    Ps: Niezła wycieczka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No czesć kochana ;**
    Haha .. oj tam oj tam :D
    Powinnaś się cieszyć że się nie spaliłam :c

    P.S Było zaje chce jeszcze raz *-*
    <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;) Widzę, że 'Impreza' udana ? :3

    http://zuzlowiec-odrzutowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe chowanie się w łazienkach skąd to ja znam ,juz wiem z wycieczki z tamtego roku ale było fajnie.Niestety w tym roku nie jadę
    obserwuję i liczę na to samo .
    klaudia-blogspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu masz strasznie fajne go bloga. My na wycieczce bylismy na kajakach w Turawie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to nieźle było na prawdę !! /Z Tym deszczem :) Wycieczka widać udana:) Fajny blog^^
    http://martuellanawrosan.blog.onet.pl/2013/06/06/marzenia/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog i zdjęcia. Szczerze? Ostatnie jest naj naj naj naj :) :P

    My byliśmy w warszawie :) Fajnie było i na Farmie Iluzji. Polecam :)

    Zapraszam na swojego bloga fotograficznego http://chamomileee12.blogspot.com/

    Zaobserwuj jak możesz :P I skomentuj tak jak ja cb:0

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się tutaj. Ja niestety zamulam w domu :< Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tam byłam ;3 .
    Dobre zdjęcia ;]
    Fajny blog ^ ^
    Życzę powodzenia i sukcesów w dalszym prowadzeniu ;]
    PS. jakim można spalić prostownicę?? xDDD
    niepojęte :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo moja prostownice miała kabel zerwany i ja go podłaczyłam do kontaktu bo nie zauważyłam xD i iskry poleciały i troche ognia ale sie ugasiło xD

      Usuń
  14. Byłam tam :)
    Noce na każdej wycieczce są najlepsze :D
    W Łodzi ta ulewa to jeszcze nic... Gorzej było w okolicach Głowna :/
    Obserwuję Twojego bloga ;)
    Pozdrawiam, przezxobiektyw.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Supcio blog :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez tam byłam , ten słodziutki świstak ^^
    Na razie ja siedzę sobie w domku xd

    Licze na revv.
    gumi-guumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Musiało być SUPER :D bardzo fajny blog pozdrawiam i zapraszam do
    obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam cię do Liebser Avards ! Więcej informacji na : http://zuzlowiec-odrzutowiec.blogspot.com/2013/06/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam to miasto!
    zapraszam do mnie: pola-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia ;3 No tak, my też zawsze z koleżankami chodziłyśmy do pokoju chłopaków, hyhy ;) O, to z prostownicą nieźle widzę ;3 Świetny blog ;* Moja klasa jechała teraz na wycieczkę Berlin-Szczecin, ale nie jechałam ;x Pozdrawiam.
    http://you-and-me-equals-we.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne miasto, piękne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia ! :D
    ja się wybieram do Runowa. Gdzieś koło Lęborka :P
    +liczę na kom u mnie :D
    http://dominikay-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak sobie za wcześnie wcisnęłam ,, Opublikuj''.
    Super nagłówek, piękne zdjęcia, słodkie są te urocze zwierzaczki, których nie rozpoznaję.
    My nigdzie nie jedziemy, bo naszą wychowawczynią jest starsza kobieta, która powinna być na emeryturze od pięciu lat [!], ale jak byliśmy robiliśmy dokładnie to samo.
    Żyletka jest moją koleżanką, jeżeli jesteś od niej, to dziękuję, dziewczyna przejęła się tym wszystkim, gdy zobaczyła pożegnanie, które napisałam ponad tydzień temu i obiecała, że coś zrobi, no cóż robi. Jeżeli obiecała Ci komentarz, to wiedź, że Ci da, ale z lekkim opóźnieniem, ponieważ ma 4 rodzeństwa na jeden komputer :\
    Pozdrawiam i życzę pomysłów na dalsze posty.
    JJ

    OdpowiedzUsuń
  24. Nominowałam cię do Liebser Avards ! Więcej informacji na : Domi-dooomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale tam fajnie ;3
    Super zdjęcia!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam tam na 3- dniowej wycieczce :) Też płyneliśmy tym statkiem. Wchodziliście na górę trzech krzyży ? :D
    zapraszam do mnie http://taka-jaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog ;)

    evelyne9253.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach, te wycieczki ;)!
    http://standing-side-by-side.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakim aparatem robisz zdjęcia? ;*
    http://ale-zajar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń